IT Podrška i održavanje

Naši klijenti znaju da pravi IT partner pokazuje svoju vrednost i kvalitet kroz podršku  funkcionisanju mreža i sistema. Osnovne usluge koje IT FAMILIJA omogućava kroz svoje programe podrške su:

  • Dijagnostika, nadzor i podešavanje hardvera, softvera i aplikacija
  • Rešavanje problema i korisnička podrška telefonom, mrežom ili na licu mesta
  • Nadgledanje, testiranje i održavanje mreža i sistema
  • Analiza syslogova, grešaka i alarmnih poruka
  • Komunikacija sa TAC službama proizvođača opreme
  • Popravka i zamena delova
  • Instalacija hitnih zakrpa i ažuriranje softvera
  • Sigurnosne provere opreme
  • Ažuriranje sistemske i korisničke dokumentacije
  • Podešavanje novih naloga i lozinki
  • Blagovremeni odgovor na sve upite 
  • Testiranje i procena novih It rešenja i aplikacija
  • Prezentiranje novih tehnologija i preporuke za razvoj i unapređenje
  • Zaštita klijenta od mrežnih pretnji i malvera
  • Kontrola rada sistema rezervnih kopija
  • Oporavak podataka u slučaju incidenta

Ugovorom o tehničkoj podršci se precizno definišu svi SLA (Service Level Agreement) detalji i obim usluga koji se zahteva. U IT industriji postoji više SLA nivoa koji se razlikuju po vremenu odziva tehničara / inžinjera  i vremenskom roku za rešavanje problema.

Podrška i održavanje se realizuju kroz naš TAC (Technical Assistance Center) sistem koji omogućava prijavu kvarova i komunikaciju sa našim timom kroz web portal, webex sesijom, telefonom ili e-mailom.