
IT Podrška i održavanje
Naši klijenti znaju da pravi IT partner pokazuje svoju vrednost i kvalitet kroz podršku funkcionisanju mreža i sistema. Osnovne usluge koje IT FAMILIJA omogućava kroz svoje programe podrške su:
- Dijagnostika, nadzor i podešavanje hardvera, softvera i aplikacija
- Rešavanje problema i korisnička podrška telefonom, mrežom ili na licu mesta
- Nadgledanje, testiranje i održavanje mreža i sistema
- Analiza syslogova, grešaka i alarmnih poruka
- Komunikacija sa TAC službama proizvođača opreme
- Popravka i zamena delova
- Instalacija hitnih zakrpa i ažuriranje softvera
- Sigurnosne provere opreme
- Ažuriranje sistemske i korisničke dokumentacije
- Podešavanje novih naloga i lozinki
- Blagovremeni odgovor na sve upite
- Testiranje i procena novih It rešenja i aplikacija
- Prezentiranje novih tehnologija i preporuke za razvoj i unapređenje
- Zaštita klijenta od mrežnih pretnji i malvera
- Kontrola rada sistema rezervnih kopija
- Oporavak podataka u slučaju incidenta
Ugovorom o tehničkoj podršci se precizno definišu svi SLA (Service Level Agreement) detalji i obim usluga koji se zahteva. U IT industriji postoji više SLA nivoa koji se razlikuju po vremenu odziva tehničara / inžinjera i vremenskom roku za rešavanje problema.
Podrška i održavanje se realizuju kroz naš TAC (Technical Assistance Center) sistem koji omogućava prijavu kvarova i komunikaciju sa našim timom kroz web portal, webex sesijom, telefonom ili e-mailom.